mandag 6. oktober 2008

Forresten...

..HAR JEG FORTALT OM DEN GANGEN JEG BRAKK SYKKELNØKKELEN MIN AV INNI LÅSEN??? MENS SYKKELEN FREMDELES VAR LÅST FAST I EN LYKTESTOLPE??? UTENFOR EN PUB??? OG DET REGNA HELT SYKT MYE??? IKKE???

Det gikk bra da...jeg fikk opp låsen med ekstranøkkelen...men sykkelen måtte altså stå igjen i byen den natta...jepp, jepp...men det var så dårlig vær, så ingen hadde tatt seg bryet med å klippe noe av sykkelen...det var jo forsåvidt flaks...sykkelen er i garasjen igjen nå...den står fint der...det er bra, for jeg bruker sykkelen til skolen...og jeg veit ikke hva jeg hadde gjort hvis sykkelen ikke hadde vært like hel dagen etter den hadde stått ute hele natta...sikkert bare gått til skolen antar jeg...men...da hadde jeg nok kommet forseint, og fått nedsatt i orden etterhvert...ringvirkningene av å kutte av noe fra en sykkel, kan bli ganske alvorlige altså...det burde du tenke over...neste gang du føler for å klippe av noe på en sykkel som står låst fast i byen midt på natta...jeg tror det var Jesus som sa at man skal gjøre mot andre som de mot deg...eller noe i den duren...

...er det rart det er krig i verden?


...ja, egentlig...

Ingen kommentarer: