onsdag 3. september 2008

Hvor er sokkene mine?

Har du noen gang tatt deg selv i å lure på hvorfor alle de ti parene hvite tennissokker med røde og blåe striper du anskaffet deg i mai, er sporløst forsvunnet innen begynnelsen av september?
Det har jeg...jeg tar meg selv i det akkurat nå, mens jeg skriver. Her kjøper man en liten overdose med sokker for å ha et rent par til en hver tid, og håper de skal holde seg i ro og slå seg ned, men etter et par måneder er det ikke en sokk å se i skapet!?

HVA GIR?

Folk bruker FOR mye tid på å spekulere i hvem som stod bak 9/11 og lignende; hvem som står bak de utallige sokkeforsvinningene er i bunn og grunn den eneste konspirasjonen som trenger teorisering, da denne er av mye større allmenn interesse. Om man er villig til å strekke betydningen av ordet univers til bristepunktet, er forsvinnende sokker et UNIVERSALT problem.

Hjelp.

Ingen kommentarer: